Tema: Re: kalbiname super katilu Beri atstova (www.beril.lt)
Autorius: Gintas
Data: 2009-11-02 13:25:51
tuk, tuk-skaitom ka rasai: "Juk neilisi i peciu pasiziurti kiek ten sukisau pries tai senu lentgaliu :)"
betgi kalba eina apie ELEKTRINI apsildyma ir apie tai, kad , kaip ir pats rasai: " net jei nera jokiu kitu sildymo prietaisu ir saltiniu" Tai ka tamsta ITARI? Kad jisai, patylom atsinesa elektros su kibiru is kaimyno , todel jo skaitliukas tiek mazai ir rodo? Cia juk ne lentgaliai!
 Ir cia ne man reikia prabusti-o paciam, nes butent as jau diskusijos pradzoje rasiau: " nuvykus nesudetinga ivertinti apsildoma plota ir namo apsildymo kokybe"  Vadinasi-iskart kalba eina apie vieno kvadrato vidutine  apsildymo kaina. Taip sutinku-imanoma, kad pateksi i nama-termosa, kur paperdus jau silta pasidaro-taciau ir tas matysis is sienu storio, langu dydzio ir t.t ir pan. Visa tai gali ivertinti ir gana nesudetingai. Rasiau ir tai-kad JEI PASITVIRTINS-galima bus pasimokyt arba kaip irengti pigus apsildymo buda arba kaip pasistatyti nama su ypac mazais siluminiais nuostoliais.
 Ir kokie cia marazmai:"  Kad pas ji tai veikia, nereiskia kad kitur veiks.?" Ir durnam turetu but aisku-jeigu zmogus kokybiskai apsildytame name palaiko 20 laips. temperatura  isleisdamas X lt apsildomo kvadratui, traukiniu depui , su kiauriais langais apsildyti-isleisi gerokai ir gerokai daugiau :)))))

i tamstos klausima apie tuos 9kw-negaliu atsakyt, nesidomejau nei katilo viekimo principu, nei kaip jis ten atrodo padarytas:)  Domejausi tik tuo, kad nei vienas nenuejo paziuret realiai veikiancios, realios sistemos, realiame name su realiu ir uzplombuotu el. skaitliuku :)
Na, idomumo delei-galeciau ir taves panasiai paklausti-kaip gali buti, kad jau demonstruojama masina, sugebanti ISVIS be pasalinio energijos saltinio, vaziuoti bene 80 km/h greiciu , naudodama vandeni? Taigi buvau linka patalpines. Kazkodel energijos tvermes desnio zinovai tyli ? Is kur tos energijos gauna automobiliukas?  Pabudome ir kelkimes?

rasai, kad : "