Tema: Re: kalbiname super katilu Beri atstova (www.beril.lt)
Autorius: Terpentinas
Data: 2009-10-25 16:24:30
Itariu, kas jiems ta skysti Lietuvoje maiso. Matai to skyscio klientui
parduoti negalima, nes klientas isigijes  skyscio is sono praranda berilo
garantija ir berilas nustoja veikti - kaltas skyscio gamintojas. Jei skysti
perka Berilas ir pats ji ipila jis ant skyscio uzsivirina kaina  x kaskiek
kartu ir jau kabliuku iesko kitur. Betkokiu atveju Berilas Lietuvoje tu
stebuklu parduoda labai mazai ir su finansais matyt nekas, todel prasideti
nesinori. Lietuviai praktiski zmones todel mieliau renkasi sildymo
siurblius, ar kieto kuro peciu ar saules kolektorius va i tokia auditorija
orientuoti sildymo skysciai M300, E300, G300 ir P300.