Tema: Re: kalbiname super katilu Beri atstova (www.beril.lt)
Autorius: Gintas
Data: 2009-11-02 16:59:51
1) pigu-brangu apsprendziama pagal sumokama suma kvadratui apsildyti. Paprasta.
2) isisamonink-as nesu beril gamintojas, nesu mates, nesu ciupinejes, nezinau netgi is ko pagamintas.  As tik girdejau zmogaus pakvietima atvaziuot ir isitikint kaip jis pigiai apsisildo. Ko manes klausi apie ta beril veikima? Tau rupi beril veikimo principas ar apsildymui isleidziama suma? Man tai -suma, veikimo  principas man giliai px, tegu nors ir gamyklos kontruktoriaus uzkalbejimai veikia-man svarbu (ar iskaitomai rasau?) -SUMA, kuria as turesiu sumoket pasildydamas nama.
3) Del islaidu. Ar eidamas pas zmogu patarimo, landziodamas po jo katiline,  trukdydamas jo asmenini (juk ne darbo metu?)  laika prasai, kad jis atlygintu atejimo islaidas? Ar eidamas i paroda-prasai irgi to paties, islaidu atlyginimo? Taigi nenori-neik (sakiau jau ne syki) Mielai mat jis nuvaziuotu, bet atlygink jam uz benza, laika, kavos ipilk ir dar su boba leisk pergulet :)))))) Ar jau visai sazine praradai? :) Taigi tau norisi pigiau sildytis, taigi tu domiesi! O jei nereikia, tai ko cia diskutuot? Degink toliau savo lentas ir nesuk kiausiu.