Tema: Re: kalbiname super katilu Beri atstova (www.beril.lt)
Autorius: Gintas
Data: 2009-10-26 23:55:59
Truksta zodziu..... Ar neatsiras dar koks, praneses, kad berilietis turi slapta atomini reaktoriu rusyje istaises? Jei manai, kad atsuka-pranesk, atvaziuos VST-patikrins, taigi savo namo adreso atstovas neslepia.

"Dar321" <dar321@gmail.com> wrote in message news:hc4sgk$sq6$1@trimpas.omnitel.net...
> Tarp kitko, skaitliuko parodymais negalima pasitikėt 100%, nes net ir dabar yra kas sėkmingai atsuka atgalios...
>
> --

>>> 2. Kad gauti tuos reikalingus 50w/kv.m. yra skirtingi budai gali sudeginti malku, duju, elektra ijungti. Kiek tu energijos iseikvosi noredmas gauti 50 w, priklauso nuo sistemos naudingumo koeficiento.
>>> 3. Nera pritaiso kurio naudigumo koeficientas butu daugiau nei 1 t.y. kuris duotu daugiau energijos nei paeme.