Tema: Re: kalbiname super katilu Beri atstova (www.beril.lt)
Autorius: arulis
Data: 2009-10-25 16:36:08
"Gintas" <netikras@adresas.lt> wrote in message
news:hc1cam$mga$1@trimpas.omnitel.net...
> pasiulai uzkaitinti kanistra 20 lt  vandens iki virimo, matuoji suvartota
> el. energijos galia ir su sekundometru ziuri kiek uztruks.  Paskui visa
> tai padarai su paprastu tenu. Paskui paskaiciuoji. Cia ant greicio jei :)

Elektra sildytis yra bent 2-3kartus brangiau uz tarkim dujas/malkas - sita
manau zinai.
Apacioje yra mano postas  apie praktiska buitini jonini vandens sildytuva
ala  "BERYL"a . praktiskai dirbta pagal tavo duota metodika : rezultatas =
sildymas cainiku(tenais) = joninis sildymas.
Deja dar joninio sildymo metu vanduo skyla i vandenili ir
deguoni - tokiu atveju NK bus mazesnis uz tenus.
Deja, rezultatai gavosi tokie , kokius as ir tikejausi, because mokykloje
buvai n-kartu  "fotono" stovykloj.
Ir netikiu as cia kai kuriais newsgrupieciais kad kosmodiskas pakeis viska
BERYL naudai... deja :)