Tema: Re: kalbiname super katilu Beri atstova (www.beril.lt)
Autorius: Gintas
Data: 2009-10-25 20:37:24
Kiekviena firma musasi sau i krutine atradusi kazka isskirtinio.  BMW, Siemens, Philips, Samsung, Liebherr-ne isimtis. Kiekviena is siu firmu, nepaisant tu sertifikatu-yra pagaminusi tiek pasiekusiu gaminiu, tiek nelabai vykusiu.... Tame tikriausia ginco nebus? Todel zmogus ir eina, ziuri, bando. Juk neuztenka isgirsti vien-"SONY ", kad suvoktum-tai geras televizorius? Juk eitum paziuret kaip rodo? Ar patiketum uzrasu "super vaizdas"? Masina (tegu ir garsios firmos)  perkant-nepakanka isgirsti is atstovo: "super komfortas arba "super lengvai valdoma" Ziuri, isbandai? Laiko negaila? O gal isties-isgirsti firmos pavadinima, zinai, kad jinai turi visus sertifikatus ir perki ne nezvilgterejes i gamini? Laiko turetum kiek islosti, o pasitenkinimo nupirktu daiktu islosi?

ir ko as cia kazka irodineju? :))))