Tema: Re: Gal kam ST60 reikia?
Autorius: Caponi
Data: 2016-12-06 00:59:04
Didžiausia gyvenimo klaida - čia Juliaus žodžiai ne mano (citata - "Pagydžiau nuo galimai kvailiausio gyvenime poelgio"), kaip ir apakimas praradus plazmą, aš čia būtent apie tokis super skambias frazes, kurios nieko kito kaip aklo fanatizmo (o gal ir rimtesnio psichinio sutrikimo) tikrai nerodo. O ar tai apskritai klaida ar ne, gal nepradėkim, tai individualu, požiūris gali būt ne vienas, ką įrodė ir istorija.

--
Caponi
http://caponi.skelbimai.lt/