Tema: Re: Gal kam ST60 reikia?
Autorius: Caponi
Data: 2016-11-18 22:36:55
Tai kad šituo požiūriu mūsų pozicija panaši - aš sakau kad neverta, tu sakai, kad verta, bet nepirksi, nes į lėkštę netelpa.
Galų gale mes ne apie charakteristikas šį kartą lyg kalbam, o apie tai ar verta seniena prašomų babkių beveik kaip už naują, ar ne. Iš praktinės pusės matau tik patvirtinimą, kad ne, bo 4 fanai, garsiausiai tvirtinę apie aptariamą daiktą, kaip gerą pasiūlymą už adekvačią kainą ir ten visokiom fantazijom apie mainus iš serijos "tu tik duok mums plazmų, mes iškart" pasidalinę, ties ta vieta ir sustojo.
Karoče, jūs latentiniai veganai, vo :-)

--
Caponi
http://caponi.skelbimai.lt/