Tema: Re: Gal kam ST60 reikia?
Autorius: Caponi
Data: 2016-12-05 21:33:04
Nu tai tame ir reikalas, kad 600, tai ne 12000 ar ne?
Ir aš, ir dauguma kitų, pasisakiusių už skelbimą kaip nevisai protingą, lyg ir nekvestionavo paties teliko gerumo ar blogumo, o tik teigė, kad kaina užlankstyta. Su sąlyga, kad beveik per savaitę pardavimas taip ir neįvyko, kaip minimum mes nebuvom neteisūs :-)

Aš šiaip antrinės telikų rinkos, t.y. kainų, nelabai žinau, bet instinktyviai, jei jau apie konkretesnius skaičius kalbėt, 600 man irgi atrodytų visai faina kaina, net ir 800 būtų visai OK, nu o 1000 tai nebent ten jau visai pyzdatas deficitas ir labai labai norisi...

--
Caponi
http://caponi.skelbimai.lt/