Tema: Re: Gal kam ST60 reikia?
Autorius: spakainas
Data: 2016-11-23 09:30:42
Pas ST30 tai dešinėj viršuj toks blynas, nelabai suprasi koks logo, nes
daugumos tv jis toj pačioj vietoj. Kai nežinai tai kaip ir px, gal ir
nepastebėtum, bet kai žinau, tai nuolat į jį spoksau ir tas mane erzina.
Gerai kad teliko normaliai jau kelis metus nežiūriu, tik žinias
visokias, tai kaip ir px.