Tema: Re: Gal kam ST60 reikia?
Autorius: fenix@w
Data: 2016-11-21 14:57:26
2016.11.21 09:50, budulis vulgaris rašė:

> Jie nerodo geriau, nei kiti. Bet perkamiausi.
>
> Išvis dar visai nesenai Kaune Senukuose Samsung rodydavo taip (kažką ten
> jie pribūrę su vaizdu buvo, šlykštus dinaminis profilis + labai smarkiai
> trūkčiojantis vaizdas, kurio nepamatyti neįmanoma), kad realiai jei
> pirkėjai žiūrėtų į tai, kaip TV rodo, tai nei vieno Samsungo nenupirktų.
> Bet žmonės pirko tuos Samsungus kaip niekur nieko. Tai reiškia, kad
> žmonėms yra paskutinėje vietoje tai, kaip realiai tas TV rodo, perka
> reklamą ir navarotus.

tu aprasei BUTENT tai, ka galima pareguliuoti:
spalvas susvelninti, kontrasta sumazinti, trukciojimai irgi
reguliuojasi, galima pilnai isjungti soap opera efekta.
yra minusu, pripazystu, taciau pasikartosiu - uz tiek pinigu, kiek mano
atveju kainavo tas telikas alternatyvu praktiskai nebuvo - LG
prastesnis, sony joks 40' neisejo, philips brendas mane kartas nuo karto
stipriai nuvilia, tai atmetu.

pvz
https://reviews.lcdtvbuyingguide.com/samsung-lcd-tv/samsung-h6400-picture-settings.html
- film mode ir aplinkinese eilutese esantys settingai gali kardinaliai
pakeisti ziurejimo kokybe.
tiesa, dar per paprasta kabeline, ne hd, yra keletas kanalu, kurie
trukcioja, bet cia nurasau tu kanalu signalui, nes kiti rodo gerai