Tema: Re: Gal kam ST60 reikia?
Autorius: pininfarina
Data: 2016-11-22 13:42:28
Is mano patirties:
Pries ~3m. keiciau LE40M87/ PS60F5500
1 elektros sanaudos pakilo ~5€/men, telikas dirba taip 6-8 val/para.
2 per 3m niekas neisdege(TV3/LNK neziuriu)

On 2016-11-22 12:08, spakainas wrote:
> Tamsta nebūsi kartais plazmos fanbojus? :D

Aš gero vaizdo fanbojus, o ne konkrečios technologijos.

> Nežinau kaip ten tiksliai su ta elektra, bet pirmas pasitaikęs google
> linkas sako, kad ~dvigubai. Sakai netikėt googlu, o tikėt tavim?
> http://www.rtings.com/tv/learn/power-consumption-and-electricity-cost

Savo laiku mačiau dviejų analogiškos klasės ir dydžio sukalibruotų LED
LCD ir plazminio teliko realius power consumption testus ir ten buvo
~15% skirtumo. Kadangi plazminis telikas kaitalioja aliektros vartojimą
su lyg rodomu vaizdu, tai labai objektyvų testą labai sunku sumodeliuot.
Faktiškai, panorėjęs gali padaryti, kad suvalgytų ir 2x daugiau ir gal
net 30% mažiau. Pvz. testavimo metu ekrane demonstruok tik Malevičiaus
juodąjį kvadratą :]

Na o bet tačiau, net jei pasinaudot tavo siūloma skaičiuokle, man mano
65" plazminiam telikui pagal vidutinį 2h naudojimo į dieną pasirinkimą
parodė, jog, o siaube siaube, per metus sumokėsiu už aliektrą net 15$
daugiau, nei laimingieji LSD savininkai :]

Ar visa šita elektros isterija iš viso verta aptarimo??? Ypač, jog ant
mažesnės įstrižainės telikų skirtumas per metus bus dar ženkliai mažesnis...

> Dėl išdegimų - neprisiruošiu pafotkint kaip atrodo pilkam fone, bet
> realiai vaizdelis nedžiuginantis. Na gal prisiruošiu, jei netingėsiu :D

Na, nesakau, jog neįmanoma 60-uosius išdegint, jei ten tikrai ne image
retention. Tik tada gali papasakot, kaip tau tai pavyko?

> O šiaip tai jau px, plazmų nebegamina, galima diskusiją baigt ;] Kitas
> tv bus jaučiu lcd, nes oled irgi sako išdega, o ir brangūs dar jie.

Mano kitas bus OLED, aišku, jei nieko dar geresnio neatsiras. LCD
variantas iš viso niekad nesvarstytas ir nebus svarstomas.