Tema: Re: Gal kam ST60 reikia?
Autorius: Bronco
Data: 2016-11-21 17:41:29
On 2016-11-21 08:23, Exx wrote:
> pas mane yra 55VT, gal pasvarstyti pardavima, jei plazmos tokiom kainom
> eina :))) Nesupraskit neteisingai, telikas tikrai nuostabus, bet beda
> pas mane, kad kambarys labai languotas ir i pietu puse, tai vasarai
> nebent nakti ziurejimas. Tiesa siuo metu ziurejimas - visai kitas
> reikalas, nes pastoviai tamsu :)

Na ir nusipirksi ryškiausiai šviečiantį LED lemputėmis LSD ir bus tik
nežymiai geriau saulėtą dieną, o vakare bus ... na pats supranti kas bus.

Jei planuodamas patalpoje baldų išdėstymą numatei telikui vietą priešais
panoraminius langus, nukreiptus į rytų - pietų pusę, tai reik susitaikyt
su realybe ir pripažinti, jog JOKIO teliko normaliai nepažiūrėsi pirmą
dienos pusę šiltuoju metų pusmečiu. Arba reikia naktinių užuolaidų.

p.s. 55VT?? ?? Nes jei paskutiniai skaičiukai 60, tai jie sugeba šviesti
taip, jog dar ne visi LSD tiek moka. Bet čia iš principo debiliškas
užsiėmimas bandyti su teliku Saulę nugalėti...