Tema: Ats.: Gal kam ST60 reikia?
Autorius: Sniegas
Data: 2016-11-23 20:59:16
Aš ir žiūriu plačiau. Jei Lietuvoje naftos būtų kaip vandens ir ji būtų
neišsemiama, būtų iki lemputės, kiek ten ta plazma ima, nuėjai į šulinį,
pasisėmei... Bet kai žiemą reikia ivanui pusę mėnesio algos už naftą
atiduoti, aš jau geriau pasitenkinsiu LCD.

"Dainiushas"  parašė naujienų news:o14ogo$kk9$2@trimpas.omnitel.net...

tai sakei gi reikia žiūrėt plačiau, ne tik savo kiemo.