Tema: Re: Ats.: Gal kam ST60 reikia?
Autorius: Dainiushas
Data: 2016-11-21 18:10:53
nu, net jei tas telikas ir taip stovi lentynoj su 7%, tai ten baisus
tikslas, kad kažkas nusiderėtų iki žemiau savikainos? Na, nebent
nelikvidas kažkoks.

Kas link loterijos.....žinok aš irgi nelabai suprantu tokius, kurie
nuėję į restoraną moka 100€ už salotas, o nuėję pirkt teliką myžčioja
dėl 20€. Nes pagal JŲ savęs suvokimą, tai deryboms sugaištas jų laikas
vertas nepalyginamai daugiau.