Tema: Re: Gal kam ST60 reikia?
Autorius: Caponi
Data: 2016-12-05 22:32:32
Bet tai aš net nežinau, kai plazmos pardavimas gali prilygt didžiausiai gyvenimo klaidai (tavo poros dienų senumo žodžiai), plazmos netekimas tolygu likti aklam, ar tai reiškia, kad žmogaus gyvenimas nusisekė ir anas kitų problemų visai neturi, ar čia kažkokia radikalaus fanatizmo forma... Aš visgi linkstu prie nuomonės, kad visgi nepakenktų peržiūrėt gyvenimo vertybes, bo su laiku sugedus tam technikos stebuklui dar paskui pasidarysi sau ką.... Sustok, kol nevėlu!

--
Caponi
http://caponi.skelbimai.lt/