Tema: Ats.: Gal kam ST60 reikia?
Autorius: Sniegas
Data: 2016-12-05 22:06:49
Na, buvo laikai, kai nueini į parduotuvę, ten 50 LCD televizorių ir dvi
plazmos. Analogiškai dabar skelbimuose. Važiuosiu per Kalėdas pas turintį
plazmą, įvertinsiu.

"Julius"  parašė naujienų news:o24g7b$imt$1@trimpas.omnitel.net...

"Caponi" <caponi@caponi.lt> Wrote in message:
> Nu tai tame ir reikalas, kad 600, tai ne 12000 ar ne?
> Ir aš, ir dauguma kitų, pasisakiusių už skelbimą kaip nevisai protingą,
> lyg ir nekvestionavo paties teliko gerumo ar blogumo, o tik teigė, kad
> kaina užlankstyta. Su sąlyga, kad beveik per savaitę pardavimas taip ir
> neįvyko, kaip minimum mes nebuvom neteisūs :-)
>
> Aš šiaip antrinės telikų rinkos, t.y. kainų, nelabai žinau, bet
> instinktyviai, jei jau apie konkretesnius skaičius kalbėt, 600 man irgi
> atrodytų visai faina kaina, net ir 800 būtų visai OK, nu o 1000 tai nebent
> ten jau visai pyzdatas deficitas ir labai labai norisi...

O tai ne deficitas? Perversk skelbimus. LCD kaip prišikta. Visokių
dydžių ir storių. Ir naujų ir senų. O vat plazmos tik 15 metų
senumo. Šio dešintmečio nei vienos. Nu nepardavinėja jų kas porą
metų kaip Sniegas ir viskas. Nes suvokia, kad tai tolygu likti
aklam.