Tema: Ats.: Gal kam ST60 reikia?
Autorius: Sniegas
Data: 2016-11-22 18:55:43
Kaip tai nesiskundžiate? Negi su džiugesiu rašot - štai, pagaliau ir mano
plazma išdegė? Negrįžtamai. Arba - kaip džiugu, kad mano plazma rodydama
šviesų vaizdą mirga kaip CRT ir dar zvimbia.
Aš irgi be džiugesio rašau, kad mano LCD trūksta juodos spalvos.

"Bronco"  parašė naujienų news:o116nr$2n8$1@trimpas.omnitel.net...

On 2016-11-22 11:45, Sniegas wrote:
> Vadinasi perkat š... ir po to skundžiatės.

Tu, matyt, kažkaip selektyviai sugebi kažkieno kalbas iš postų išrankiot
ir paskui apibendrint kaip neginčytiną tiesą ir paskui jau ją pats
skleist kaip koks pranašas neišprususiam demosui :)

Tai, kad kiekvienas  daiktas turi ir pliusų ir minusų ir žmonės tai
pamini savo postuose, nereiškia, jog jie skundžiasi.