Tema: Re: Ats.: Gal kam ST60 reikia?
Autorius: Bronco
Data: 2016-11-22 19:26:48
On 2016-11-22 19:16, Sniegas wrote:
> Vargšai nevargšai, bet paskaičiuok kiek sąstatų naftos be reikalo dūmais
> paleidžiama. Nenorėtum dabar benzo pilti po 40 centų už litrą? Be
> reikalo iššvaistomi milijardai. pažiūrėk tapytojų paveikslus - dauguma
> irgi neatitinka realybės, bet yra vertinami.

Bravo! Dar rašyk! Tikrai sužavėjo ši tavo trumpa esė. Gal net galėtum
kokį rinkinėlį išleist plazmos tematika, nes matau tavo vaizduotei ribų
nėra. Už rinkinėlio idėją nedėkok, tiesiog pirmas tavo parašas ant
rinkinėlio tegul būna man ir mano katinui skirtas. Ačiū! :)

> Nesuprantu, koks skirtumas,
> ar tu Panoramą žiūrėsi kažkiek tikroviškiau su plazma, kai ten visai
> nėra ko žiūrėti? O dauguma daugiau ir nežiūri, kaip Panoramą ir šokių
> ratelį.

Aha, taip taip. Pirkau 65" plazmą tik Panoramos žiūrėjimui. Tik paskui
pamiršau prie jos televiziją pajungt, bet kadangi gerai sakai, jog ten
nėra ko žiūrėt per tą Panoramą, tai ir nežiūriu. Šiaip, kambario
pašildymui žiemos periodu naudoju. Gražus toks, estetiškai atrodantis
radiatorius gavosi. Tikrai pinigų ne gaila.