Tema: Re: Gal kam ST60 reikia?
Autorius: fenix@w
Data: 2016-11-21 15:12:31
2016.11.21 15:02, Dainiushas rašė:
> nžn H, bet J tai mane realiai nuvylė. po B650, tai konkretus downgrade'as.

po H ar J pirmus du skaitmenis reiketu ziuret, nes yra H6400 ir H62xx ir
H61xxx lyg, kas yra prastesni telikai, o yra ir H6600

> čia kaip vienas iš pavyzdžių - žodis "Televizija" ant LRT logo. B650 jis
> toks spol skaitomas, ant ST60 - gražios raidės, tai ant j6202 toks
> baltas patrūkinėjęs brūkšnys, nežinant perskaityt jau reiktų paistengt.

hmm, suliejimas nesireguliuoja?

> Vat tai ir progresas. Jau nekalbant apie ekrano pašvietimo tolygumą,
> kairys apatinis kampas šviečia turbūt 2x nei viršus.

akivaizdus clouding pavyzdys. ant monotoniskos pilkos spalvos turetu
matytis. idomu, ar pardavejui surizikavus padraskyt akis, gal uzskaitytu
kaip broka?