Tema: Re: Gal kam ST60 reikia?
Autorius: Caponi
Data: 2016-11-18 18:21:56
"budulis vulgaris" <budulis@lietuva.lt> wrote in message news:o0n7nj$9gm$1@trimpas.omnitel.net...

> O dabar primesk: visi gamintojai ima ir paskelbia, kad nuo 2017
> nutraukia automobilių su vidaus degimo varikliais gamybą. Kaip tu manai,
> ar kokiam nors BMW M3 ar Audi RS su benzininiais varikliais kokiais
> 2027-ais neatsiras pirkėjų, mokančių salyginai nedaug mažiau, nei anie
> automobiliai 2017-ais kainavo?

Nieko asmeniško, bet aš taip pasakysiu - durnių (vėlgi, ne medicinine prasme), kurie turi pinigo visada vuvo, yra ir bus.

> Man tai ji tiesiog per didelė. Net į svetainę. Beje, aš tą skelbiu.lt
> stebiu tikėdamasis, kad išlįs kokia 42-50" ST/GT plazmikė, nupirkčiau
> kaip antrą teliką.

Aik aik, gali egzistuot per didelė plazma? Gi kiek pamenu iš senesnių laikų, tai nenuginčijamos aksiomos buvo 2 - telikai yra tik plazminiai ir per didelio teliko nebūna. O įvertinant koks ta plazma yra super krūtas raritetas, tai verta griebt kol yra - pasidėsi kur sandėliukan, žėk kada prasigyvensi (žmonos bizniukas paeis :-)), nisupirksi normalią chatą, kur tą plazmą ir įkomponuosi - tada niekas tokių neturės, o tu būsi laimingiausias visam sviete :-)

--
Caponi
http://caponi.skelbimai.lt/