Tema: Re: Gal kam ST60 reikia?
Autorius: Caponi
Data: 2016-11-18 11:05:07
"budulis vulgaris" <budulis@lietuva.lt> wrote in message news:o0mfmj$pog$1@trimpas.omnitel.net...

> Atsakau. Surask man 50" ST60/GT60/VT60, aš tau ją iškeisiu į naują 50" LCD.

1. Kokį LCD? Čia jau tokį, kuris "padoriau rodantis" ar "gaidys bbd"?
2. Kaip minėjau, artimoj man aplinkoj plazmų nėra, tai supirkinėt jas ir mainytis būtų įdomu pagal Sauliaus pasiūlymą, bo jis du siūlė :-)

--
Caponi
http://caponi.skelbimai.lt/

P.S. Jei jau taip niežti, tai negi tikrai nerandi naudoto teliko? Ar antrinės rinkos prasideda ir baigiasi yra ties skelbiu.lt?