Tema: Re: Gal kam ST60 reikia?
Autorius: Caponi
Data: 2016-11-18 10:24:09
Tema ne mano ta prasme, kad nežinau visų gaminamų dabar ir gamintų prieš 3 metus telikų charakteristikų, ypač iš praktinės pusės, o pult domėtis duotuoju momentu neturiu jokio tikslo, todėl nieko tau ir nerodysiu.
Bet va mintį, kad jei visko absoliučiai nežinai apie konkrečią temą, tai reikia patylėt, prisiminsiu ir tau priminsiu prie progos, OK?

O kas link parduotuvės, tai aš kažkaip ne iš tų, kad verkčiau kad gyvenimas tik xujovyn, viskas tik prastėja, kainos auga, o geriausiai išvis prie ruso buvo, todėl technika kuo senesnė, tuo brangesmnė turi būt (antikvaras jau kita tema). Jei sunkiai daeina - tai aš neteigiu, kad naudoti daiktai turi būt išmetami, bet kainuot turi atitinkamai.

--
Caponi
http://caponi.skelbimai.lt/