Tema: Re: Gal kam ST60 reikia?
Autorius: Caponi
Data: 2016-11-18 09:52:42
Nerodysiu, tema ne mano. Bet paprastai skaičiuojama, kad net naujas daiktas parduodamas iš rankų kainuoja bent jau kokiais ~20% pigiau nei parduotuvėj (liaudiškai - minus PVM :-)), o čia 3 metų senumo dėžė panašiai "atpigo" (lyginant su paskutine Kilobaito kaina)? Nu vienareikšmiškai nenormalu...

--
Caponi
http://caponi.skelbimai.lt/