Tema: Re: Gal kam ST60 reikia?
Autorius: Bronco
Data: 2016-11-19 00:49:18
On 2016-11-19 00:06, Caponi wrote:
> 1. Diskusijos eigos atsirado 3 žmonės, grasinantys griebt plazmą, tik duok.

Neatsakau už kitų bazarą, bet jei aš būčiau savo laiku pramiegojęs
momentą, tai jau tikrai skambinčiau šiam pardavėjui.

> 2. Tie patys žmonės tvirtino, kad to parduodamo Panasiaus kaina labai nebloga.

Man ji irgi neatrodo išpūsta. Tiesiog, normali.

> 3. Visgi nei vienas jų, net ir vėliau susižavėjimą teliku išreiškęs, apie kainą kaip visai normalią atsiliepęs Julius ir užsiminęs kad kaip ir pirktų visai, realiai nei puolė, nei ramiai bandė skambint pardavėjui ir bent jau pasiderėt.

Tai gal jau turi?

> kitaip tariant, kaina gerokai per aukšta ir nelabai net skatinanti pabandyt pasiderėt.

Šita kaina, kaip startinė derybų pradžiai, labai normali. Jei
skelbimuose rašo 1400, spėju, už 1300 parduotų be didesnių derybų.
Aišku, jei telikas nesudrožtas.

Nelabai seniai čia diskutavom irgi apie kažkurį plazminį iš skelbimų ir
kaina ten buvo 700 ar 900, tik modelis senesnis gerokai. Tai draugas kai
paskambino pardavėjui norėdamas pirkti, sužinojo, jog ten ekranas
subraižytas. Naršė paskui jis po skelbimus gal mėnesį, ne vieno padoraus
didelio (60-65") Panasonic plazminio nerado pirkti. Beveik niekas tokių
60-os serijos neparduoda.

Anyway, aš jam jau perdaviau šitą nuorodą, tai jei dings iš skelbimų,
gali būti, jog mano kolega nupirko :)