Tema: Re: Gal kam ST60 reikia?
Autorius: Caponi
Data: 2016-11-18 20:49:23
Aš nesakau, kad durnas tas, kas plazmas perka, bet nelabai protingai atrodo tas, kas perka jas už labai brangiai.
Beje, toks pusiau rimtas pasiūlymas - tu tą savo 55" ar kokį ten dar turi gali upgreidintis - va Dainiushas nori, ale 65" per didelis, tai tu tą 65" griebk, o jam saviškį perleisk - vienas raritetas pardavime, o 2 laimingi bus :-)

--
Caponi
http://caponi.skelbimai.lt/