Tema: Re: Vėžys yra grybelis [en] [link] [čianebinaraibl@]
Autorius: Shell
Data: 2011-06-14 15:10:00
Visiškai sutinku su tavim ir Toxiu ir saujele kitų racionalių žmonių
šiame "pseudo-sveikata" forume. Mano posto esmė buvo, kad neverta
mėtytis faktais, nuorodomis ir įrodymais, nes aklai tikintys
"alternatyvomis" tik dar labiau sustiprina savo tikėjimą pamatę
prieštaraujančius argumentus. Kognityvinis disonansas.

Shell

P.S. Atsakiau į tavo postą, nes maniau jog racionalus žmogus greičiau
susivoks jog ši diskusija beprasmė :)