Tema: Re: Vėžys yra grybelis [en] [link] [čianebinaraibl@]
Autorius: Toxis@ze_yval_place
Data: 2011-06-09 13:45:38
tikrai taip, o valstybes, kas met skirianchios milijonus vezhio gydymams ir
naujiems ishradimams ir patyrianchios baisinius nuostolius del zhmoniu (vis
jaunesniu) mirties tiesiog zhaidzhia shi zhaidima kartu su farmacininkais..
Taip pat visi milijonai kishami i nanorobotu puolanchiu vezhi tyrimus, visi
trialai su pelem ir pan irgi yra tik uzhdanga...

Vienintelis dalykas kur tikrai yra farmacininku "samokslas" - yra zhiv
vaistai.. Kaip zhinia jau turim zhiv vaistus, bet ne vaistus nuo zhiv (t.y.
tu gali gyvent ilgai ir laimingai). Ir tai yra blogiausia, kas galejo
atsitikt, nes jie, nors salyginai nebrangus, bet yra neikandami tiems,
kuriems aids pavojingiausias - afrikai.
Kas ish to? Ogi tas, kad zhmones buvo gausiai susirupine del aids, nes geju,
kuriems shitas dalykas yra ypach pavojingas pasaulyje yra nemazhai - dabar
ne tik kad pajegos nuo tyrimu atitrauktos, bet ir patys turtingesni zhmones
nebebijo pachio aids - o tas yra blogai..
plachiau
http://www.ted.com/talks/lang/eng/elizabeth_pisani_sex_drugs_and_hiv_let_s_get_rational_1.html