Tema: Re: Vėžys yra grybelis [en] [link] [čianebinaraibl@]
Autorius: Toxis@ze_yval_place
Data: 2011-06-09 16:18:05
kadangi vezhys yra ne kazhkoks svetimkunis, o tavo kuno naturali dalis (kiek
teko skaityti mikroaugiu turi kiekvienas zhmuogus nuo kazhkokio amzhiaus, ar
jei ishdides tiek, kad keltu pavoju, yra kitas klausimas). negana to, pasak
statistikos (kazhkada buvau imetes pixa i binarus) - yra 50% tikimybe, kad
per gyvenima gausi bent viena vezhi (man rods skaichiavo ir gerybinius).
Taigi su jais kovoti be pjovimo yra labai, labai sunku - chemoterapija
kolkas yra vienintelis veiksmingas budas (bet po truputi, po truputi shia
linkme yra daromas progresas - butent nano-medicinos shakoje... kiek teko
skaityt klinikiniai tyrimai su pelemis duoda labai teigiamu ir daug
zhadanchiu rezultatu). Chemoterapija - tai ne vaistas nuo vezhio - tai
nuodas. Tu nuodidamas organizma tuo pat metu nunuodiji ir "vezhi" - mintis
ta, kad jei tai atliekama sekmingai (priklausomai nuo stadijos, nuo
'kokteilio' parinkimo etc) - vezhys mirshta greichiau nei chemoterapija
speja nuzhudyt tave. Tu gi - pagal plana turetum atsistatyt.. Taip, tai nera
malonus ar net super veiksmingas gydymo budas, bet kolkas jis yra
vienintelis duodantis vaisiu (medicinishkai patikrintu vaisiu, o ne
kliedesiu). Kaip zhinia sharlatanai, faith healeriai, mokydamiesi ish
geriausiu mokytoju - tikejimo - minta zhmoniu nelaime. Kai zhmogus nori
gyvent, jis pasiryzhes visus savo pinigus atiduot uzh bet koki, nors ir
absurdishkiausia pazhada. O norinchiu tuos pinigelius nusirinkt gretos yra
kaip reikalas plachios. Pradedant homeopatais (pirmas linkas ish googlo
http://www.nutritioninstitute.com/cancer.html ), akupunkturininkais, faith
healeriais (operacijos be instrumentu :), shventintu/stebuklingu dalyku
pardavejais (www.jezausakmenys.lt ) ir baigiant tiesiog absoliuchiai
idiotishkais psiaudo daktarais... Taip, kai kuriems tai "padeda" (jie tiesa
pamirshta, kad pakeliui jie ejo ir chemoterapijos kursa), kai kuriems ish ju
vezhys tiesiog buvo neteisingai diagnozuotas, kitiems suveike placebo
efektas, tretiems - vezhys tiesiog perejo i remisija... Nuo to kyla belekiek
blogos informacijos kaip shtai shis ar kitas shundaktaris nerealiai gydo
vezhi savo seilem... Nei vienas ish sharlatanu naudojamu budu neveikia
efektyviai, nei vienas nera patikrintas klinishkai - kodel? jei tu turetum
stebuklinga buda nuo vezhio - kodel tu nenoretum jo uzhpatentuot, praeit
klinikinius tyrimus ir tapt turtingiausiu pasaulio zhmogum? Ai, taip,
pamirshau, didzhioji farmacininku mafija (berods valdoma zhydu, pederastu ir
CatBlack'o (jis berods farmacininkas, jei ne - atsiprashau:) =)