Tema: Re: Vėžys yra grybelis [en] [link] [čianebinaraibl@]
Autorius: ALORA
Data: 2011-06-10 14:09:13
aš jų neieškau, man jų ligonių kasa nepamoka :) Be to, tuos pačisu tyrimus aš galiu pasidaryt lietuvoj ir gauti tikro gydytojo
konsultaciją.
Šiaip įdomu pasidarė. Minėta gydytoja sakė, kad jie įteisinti ir Šveicarijoje, Austrijoje kaipo tokie uždrausti, bet tai yra jų
akademinės medicinos dalis. Anot jos, tai vadinasi 'naturopath'. Pasikaičius aprašymų, Heilpraktikeris turbūt yra tai, kas vadinama
'naturopathic physician'. Bet aišku, jeigu tai nėra griežtai rekomenduojama, tai ir pakraipų bus begalė.