Tema: Re: Vėžys yra grybelis [en] [link] [čianebinaraibl@]
Autorius: ALORA
Data: 2011-06-10 14:18:02
tamsta čia pezate vadovaudamasis sveiku protu ir žiūrėjimu iš šalies ir apibendrinimu iki negaliu. Jeigu giltinė baladotųsi į tavo
ar į artimo tavo duris, turbūt matytum ir reaguotum visai kitaip. "Melas" yra labai reliatyvi sąvoka. Gydytojui visai nereikia
meluoti, užtenka užuominų, pacientas jau supras pagal savo reikalingumo griebtis už šiaudo mastą. Jei pacientas tokia šikna, kaip
aš, kuri kiekvieną gydytojo žodį visom suprantamom kalbom visose įmanomose priemonėse patikrina, tai yra vienas atvejis. Bet ir aš
neturiu ligos beviltiškoje stadijoje. O esant beviltiškoje situacijoje, kai nuo tavęs mažai kas priklauso, norisi dalį savo
atsakomybės už save kam nors perduoti. tai vadinama pasitikėjimu. Pasitikėjimas, beje, turėtų būti paciento ir mediko santykių
pagrindas ir teismais čia tvarkos neįvesi