Tema: Re: Vėžys yra grybelis [en] [link] [čianebinaraibl@]
Autorius: Ruta
Data: 2011-06-10 11:03:33
Ne, nežinau, ir įtariu, kad bet koks pavadinimas bus "aprašomasis". Nes
čia kaip ir Vokietijos teisinis konstruktas.

Dėl to, ką jie daro, tai tu iš esmės teisi, tik tiek, kad jų yra įvairių
pakraipų ir, kadangi gauti leidimą tuo užsiimti šiek tiek lengviau nei
atidaryti gydytojo kabinetą (visiems "grynosios medicinos" gynėjams: ne,
tik užsiregistruoti savivaldybėje nepakanka ;) ) tai ir pavojus patekti
pas mažiau kompetentingą asmenį didesnis. Pravartu pasiklausinėt
rekomendacijų, jei yra tokia galimybė. Kartais net gydytojai gali ką
nors parekomenduoti.