Tema: Re: Vėžys yra grybelis [en] [link] [čianebinaraibl@]
Autorius: RaR
Data: 2011-06-09 16:40:38
Na ką padarysi - kol kas nėra efektyvaus ir nekenksmingo vėžio gydymo
būdo. Bandomi įvairūs būdai, kaupiama statistika - kai kuriems jie
veikia geriau, kitiems - nelabai, kai kurias vėžio rūšis ar stadijas
gydyti lengviau nei kitas. Kad visiškai nieko toje srityje nenuveikta -
nesutinku, žinau žmonių, dažniausiai gydytų nuo ne vėlyvos stadijos
skrandžio vėžio, kurie jau nemažai metų sėkmingai gyvena.

O šarlatanai skiriasi tuo, kad jų "gydymas" neparemtas jokias tyrimais
ir statistika, į jų "metodus" neįdėta visiškai jokių lėšų ir pastangų.
Tiesiog susigalvoja kažkokią pasakėlę ir pelnosi iš žmonių nelaimės.

Daug pasaulyje yra blogybių, nelaimių, neteisybės. Tačiau nereikia
sulyginti tų, kurie gyvenimui užsidirba rimtai stengdamiesi išspręsti
kažkokias problemas ir padėti žmonėms su tais, kurie pelnosi
apgaudinėdami nelaimės ištiktus žmones.