Tema: Re: Vėžys yra grybelis [en] [link] [čianebinaraibl@]
Autorius: RaR
Data: 2011-06-08 10:21:49
p.s.

Vis tik prisiverčiau perskaityti toliau. Dar pareklamuoja kažkokį italų
sukčių, beje, jau pasėdėjusį už savo veiklą ir kaliuzėje, besiskelbiantį
galinčiu išgydyti vėžį paprasta geriamąja soda. Tokių šarlatanų pilna
visur - kai žmogus turi mažai vilties, jis už jos palaikymą atiduoda
pinigus bet kam.

Straipsnelio viduryje, norėdamas pridėti įtikinamumo, su klaidomis ir
netikslumais pamini vieną iš eilinių antivėžinių komponentų paieškos
tyrimų. Beje, vienas nurodytas mokslininkas realiai dirba toje temoje,
nors pasiekimai ir ne kažin kokie, o kitas žmogus su tokiu vardu ir
pavarde iš viso nieko bendro su šiais tyrimais neturi. Ir pritempia, kad
šie tyrimai kažkokiu būdu siejasi su to italo kliedesiais.