Tema: Re: Vėžys yra grybelis [en] [link] [čianebinaraibl@]
Autorius: RaR
Data: 2011-06-10 11:09:08
Dėl tų medžių daugėjimo - tai natūralus dalykas, nieko kito ir nereikia
laukti. Vis tik tų medžių pažįstame vis daugiau ir galimybės valdyti
įvairius procesus vis didėja. Tik tiek, kad mokslo ir technikos pažangos
kryptis yra be galo sunku prognozuoti. Tai, kas atrodo ranka pasiekiama,
dažnai tampa neįgyvendinta ir po šimto metų, susiduriama su problemomis,
apie kurias net nenutuokta, kitą vertus pasiekiama tai, apie ką net
nesvajota, kai kurios prognozuotos problemos visiškai neiškyla.

O mokslo efektyvume didelė problema yra tai, kad jo finansavimo kryptis
vis labiau užvaldo biurokratai ir politikai. Prasideda visokios
programos, vajai, kurių rezultatai dažnai ne itin kokie. Vienos tyrimo
kryptys ar net metodai tampa daug madingesnės nei kitos. Ypač tai
akivaizdu ES su jos išsikėtojusia ir tebesiplečiančia biurokratija.