Tema: Re: Vėžys yra grybelis [en] [link] [čianebinaraibl@]
Autorius: Toxis@ze_yval_place
Data: 2011-06-10 09:47:26
"RaR" <RaR@lt.lt> wrote in message news:isqjhp$rqs$1@trimpas.omnitel.net...
Na nėra tie AIDS tyrimai sustabdyti, nors gal šiuo metu ir nelaikomi
>tokiais aktualiais.

Tokia ir buvo mintis, matyt neteisingai ishsireishkiau:)

 >Kita vertus, ir turintys pakankamai finansinių
išteklių užsikrėtusieji ŽIV žmonės labai suinteresuoti naujais gydymo
būdais. Anokia čia laimė visą likusį gyvenimą gerti bent trijų nuodų
>kokteilį.

Na, tendencija ta, kad ne tik, kad geju bendruomenej zmones vel pradejo
aplaidzhiau zhiuret i shi reikala, bet ir porno industrijoj (ne mano mintys)

> Be to virusai mutuoja ir pastoviai įgyja atsparumą vaistams,
todėl negali pasikliauti vien esamu vaistų arsenalu, pastoviai reikia
kurti kažką naujo. Dėl brangumo - tai už keleto metų pasibaigs patentų
galiojimas ir pirmieji vaistai taps generiniais bei smarkiai atpigs. O
atsargesnis seksualinis gyvenimas apsaugo ne tik nuo ŽIV, bet ir dar nuo
krūvos ligų sukėlėjų.
Be to daugiau mokslininkų ir lėšų nukreipus ŽIV tyrimams nebūtinai
pasieksi kažkokių smarkiai geresnių rezultatų. Pats virusas šiuo metu
labai gerai ištirtas. Ko mums trūksta - tai daugelio fundamentalių
biologinių procesų supratimo, kuriam pagerėjus automatiškai atsiras
metodai ir daugeliui ligų išgydyti. Todėl smarkiai pastumti kažkokią
vieną sritį įvairiomis programomis ir vajais dažnai būna sunku. Viskam
turi ateiti savas laikas ir iki tam tikro lygio "daaugti" paralelinių
tyrimų kryptys bei tyrimo metodai.

Oi, as jokiu budu nesakau, kad reikia visas pajegas permest kur nors, as si
atveji tik norejau iliustruot, kaip reale mitinio farmacininku "samokslo"
atmaina. T.y. jokio samokslo nera, bet jei egzistuotu koks nors samokslas,
farmacininkai tikrai nenuodytu savo klientu chemoterapija, jie zhymiai
mieliau butu linke palaikyt zhmogu pilnai gyva ir moku, kad jis galetu kas
dien misto kokiais nors "antivehinais" vitaminais ir gyvent pilnatvishka
gyvenima. O ne ishdzhiut, nuplikt ir nemazhasshansas, kad mirt... (dar
kart - ne, ash nemanau, kad ir aids medicina yra koks nors samokslas, bet
jei jau kliedet, toks modelis imho labiau atitiktu samokslo teorija)..