Tema: Re: Vėžys yra grybelis [en] [link] [čianebinaraibl@]
Autorius: bite
Data: 2011-06-10 02:11:13
Sutinku su šiom mintim, tik va toji vieta, kad "šarlatanai minta žmonių
nelaime" tinka, deja, ir ne šarlatanams.
Apie tai ir kalbu.
Mano galva, čia viskas kol kas keliauja lygia greta...Tik oficialioji
medicina turi teisę apšaukti šarlatanais, o pati taip neįvardijama, nors kuo
sočiausiai minta žmonių nelaimėmis taipogi.