Tema: Re: Vėžys yra grybelis [en] [link] [čianebinaraibl@]
Autorius: RaR
Data: 2011-06-10 15:02:54
Jūs dažnai detalėse pametate esmę. Kalba buvo ne apie konkrečius žmones,
tame tarpe ir gydytojus - bet kurios profesijos žmogus gali būti geras
ir blogas, sąžiningas ir sukčius. Kalba buvo apie dviejų veiklos sričių
sulyginimą, tipo šarlatanizmas = medicina. O man akivaizdu, kad medicina
remiasi mokslu ir praktika, jos tikslas gydyti žmones, tuo tarpu
šarlatanizmas nesiremia niekuo, jo tikslas - surinkti iš lengvatikių
pinigus. Todėl man toks apibendrinimas yra absurdiškas.