Tema: Re: Cia tikrasis Alvidon Siaubas
Autorius: Alvidon
Data: 2009-11-20 23:19:09
"abc" <stogas.raudonas@cerpemis.dengtas> wrote in message news:he6tk7$c49$1@trimpas.omnitel.net...
> [...]
> zais maximaliai toliau – tokia yra sistemos prigimtis). Niekas ir
> nesigincija, kad kapitalizmas – sprogstamasis uztaisas, nes toks augimas
> +xx% per metus ir kilimas/isgavimas negali testis amzinai, jis yra baigtinis
> procesas.Istekliai yra baigtiniai taip pat – nafta, maistas, etc. Jeigu
> zmoniu populiacija augs kaip augusi, tai tu istekliu bus vis maziau/jie bus
> prastesnes kokybes - neuzteks visiems. Butent todel Vakarai ir eme
> savanoriskai riboti gimstamuma (max 2 vaikai vidurkis). Visa tai yra
> akivaizdzios teigiamos puses, apie kurias diskutuoti ner laiko nei prasmes.

Nebuvo jokio ribojimo. Tiesiog yra tokis dėsningumas - kai tik visuomenė
pasiekia tam tikrą sotumo laipsnį jin nustoja daugintis kaip kralikai ir dirbti
kaip kinietukai (mano jaunystėj sakydavo - kaip japoniukai, ale japoniukai
jau praėjo tą slenkstį :)).
Dar niuansiukas: apie 50'us...60'us metus visos futuristinės prognozės piešė
mūsų laikus maždaug taip: "milijardai žmonių gyvena žemėj penkiais sluoksniais,
maisto trūksta"; realybė gi gavos visiškai priešinga.

> Velnius ir Dievus pasilaikyk sau, niekas atpirkimo oziu neiesko (primenu
> gerb fizikui, kad prekyba yra ‘zero sum game’ – jei Tau gerai, vadinasi
> kazkiemo kito saskaita, todel kliedesiai apie tai, kaip as uzdirbau viska
> savo pastangomis ir visuomenei nesu skolingas yra mazu maziausiai neetiski).

O prie ko čia prekyba ??? Aš kalbu apie visuomenės funkcionavimą apskritai.
Joje prekyba yra pakankamai menkavertė dalis. Jei valstietis užaugino
karvę ir primelžė toną pieno - mes jau turime ne zero sum game, o game apie
vieną karvę ir pieno toną. Jei kitaicai padarė kompą, kokis programeris parašė
programą, o aš ta kompą su ta programa suinstaliavau ir pateikia tam valstiečiui,
tas valstietis tos programos dėka užturbino gamybą iki dviejų karvių ir trijų
tonų pieno - mes jau turime game apie dar 1 karvę ir dar dvi tonas pieno.
Jei tau pasaulio ekonomika - tik prekyba, tai yra tik tavo asmeninė bėda.

> Kiekvienas interpretuoja pateikiama informacija savaip. As sakau ir faktai
> rodo, kad Lietuvelei nieko gero nebus. Vietoje to, kad nemandagiai lipdytum
> atiketes kitiems, susimastyk kas laukia Lietuvos vaiku ateityje ir kokie bus
> padariniai viso sio paskolu vezimo ir tamstos aplodismentu tam. Jokia ES
> neateis is neisgelbes Taves nuo darbo praradimo ir neisskirs pasalpos.

Vai vai vai..., gal išsyk pasikark, kad jau tau taip baisu ? Šiaip jau skolom
aš kaip ir niekur neploju katučių, IMHO jas sukėlė neatsakingų politikų
nuolaidžiavimas komunistuojančiams runkeliams (demokratijos grimasos).
Šiaip jau man kaip žmogui, CCCP'o kolapso metu jau būvusiam pilnai
suaugusiu ir ūkiškai savarankišku, sunku rimtai žiūrėti į šia krizę, sunku
patikėt, kad tokie kaip tu gali tiek destabilizuot visuomenę, kad prasidės
masiniai neramumai. Na bet jei prasidės - visad yra ir griežto atsako variantas.
Jei neprasidės - nu kaip gali duonos augintojai, autoservisų darbuotojai,
kompiuterastai, statybininkai, remontininkai, gydytojai ir kalnas kitų
profesijų likti be darbo ? Nustosi valgyt ?

> PS neiskraipyk faktu del karo. Kas turi pinigu – gamina/isradineja, kas
> neturi – ‘’sedi ant puodo’’. Is ten ir visi pasiekimai.

Pats tu faktus iškreipinėji. Pinigai karo atveju - tik menkavertis išvestinis
produktas (pabandyk apkasuose papirkti priešo kareivį, kad jis tavis
nenušautu). Nepagrįsti pinigai gamina tik infliaciją, daugiau nieko.
CCCP'as turėjo nieko nekontroliuojamą pinigų emisiją savo letenose,
jos neribojo jokie rinkos santykiai ir kainų svyravimai, ale tai nė kiek
neišgelbėjo CCCP'o nuo ūkinio ir technologinio kolapso.
Žr. aukščiau apie tau būdingą prekybos pervertinimą.