Tema: Re: Lietuva - Ubagu krastas
Autorius: Remigijus
Data: 2009-11-07 01:11:02
Nu tai tamsta cia davei garo...

Nori man ka nors paaiskinti apie mokescius? Slepkis!

Permeciau akimis ta tavo pipedija siuo klausimu - 'belaia goriachka",
daugiau nieko.

Galeciau, zinoma, parasyti lietuviskai - baltoji karstine, bet tai butu
nutolimas nuo reikalo esmes.

Mediciniskai baltoji karstine ir belaia goriachka - tas pat. Taciau
liaudisku supratimu, lietuviskajai baltajai karstinei toli toli iki
rusiskos belaia goriachka.

Remigijus