Tema: Re: Lietuva - Ubagu krastas
Autorius: abc
Data: 2009-11-08 19:04:14
pilnai sutinku su tamstos pastaba - tiek del darbo jegos apmokestinimo (apie
tai ir kalba mano nuoroda pipedijoje, man neaisku kodel ta nuoroda tamstai
nepatinka?), tiek del visokiu biurokratiniu trukumu, kuriu panaikinimas mums
nieko nekainuotu, bet to niekas nedaro.

prasvilpimu as vadinu mokesciu ir pasiskolintu pinigu pravalgyma
deja, dabar butent tokia politika tesia dabartine valdzia (uz kuria
balsavau). kaltinimui laiko nera, reikia dirbti.

suprasciau, jei tai butu daroma aukso metais, bet krizes metais (ypatingos
krizes metais, per mazai cia dar yra tikinciu, kad turime rimta pasaulines
finansines sistemos paralyziu) reikia statyti ekonomikos pagrindus, o ne
islaidauti

neilgai truksim pajausti padarinius. o fejerverku, deja, kelyje nusimato
apsciai.