Tema: Re: Cia tikrasis Alvidon Siaubas
Autorius: abc
Data: 2009-11-05 23:29:12
viskas teisingai, Alvidon, geros mintys

tik del liberalizmo kainos - ar tai maza, ar didele - sunku apibrezti, nes
kaip minejau, zmogus gyvena trumpai, kad pamatytu visa liberalizmo (kaip
tamsta sakot) cikla. del to vertinimas yra tendencingas. dabar kaip tik
prasideda depresija, bus proga ivertinti.

neaiskumas vienas: masines nuotaikos finansuoja Hitleri? As netikiu
politikoje atsitiktinumais. Is visu pasiekiamu fasistu isrinkti paranojini
antisemita? Jis gavo daug pinigu. Kryptingai. Is tu paciu liberalistu ir
visu kitu. Motyvas - antrojo karo reikejo JAV kad isbristi is depresijos.

PS idomi statistika Wiki rodo, kad civiliu Vokietijoje nukentejo vos ne
maziausiai is visu kitu iveltu i kara krastu. Klausimas - ar tai gera to
meto Vokietijos pilieciams statistika, ar visi civiliai buvo paversti
kareivukais?

http://en.wikipedia.org/wiki/World_War_II_casualties