Tema: Re: Lietuva - Ubagu krastas
Autorius: abc
Data: 2009-10-28 02:58:44
sektantas - aciu uz epiteta :) man jis nepatinka..marksizmai/leninizmai tai
tamstos megstamiausia tema, as nuo ju atsiriboju.

na o kaip gi Chavezo fenomenas? valstybe turtinga, viskas nacionalizuojama
(kai kazka turiu - esu nepriklausomas). Pasiunte JAV ant triju raidziu,
pasiunte TVF ant triju raidziu, sudare dvisales sutartis su Lotynu salimis,
ispirko Argentinos skola. Valdzios krizes nera - 60% balsu stabiliai....
ekonomika pradejo augti.. ubagu ten 80%, bet cia buvusiu valdziu palikimas,
kuomet tamstos baisiai remiami prichvatizatoriai/kombinatoriai lenke nugara
JAV ir rupinosi savo reikalais, uzkurdami salyje 50% metine infliacija, kuri
dabar atejus Prezidentui suvaldyta iki 10%.

http://www.venezuelanalysis.com/analysis/110

Venezuela's birth rate is among the highest in South America.
http://en.wikipedia.org/wiki/Venezuela

BVP sumazejo tik 2.4%
http://www.tradingeconomics.com/Economics/GDP-Growth.aspx?Symbol=VEB

BVP vienam gyventojui buvo netoks jau tolimas nuo lietuviskojo 2008
(ispustaisiais Lietuvai metais, siems metams galim drasiai rezt -20%) tai
bus tik truputi maziau. Bet uztai viskas ju, ir jokiu ten valiutu isplovimu
is salies! tuo tarpu musu laukia bankrotas.

http://en.wikipedia.org/wiki/Venezuela
http://en.wikipedia.org/wiki/Lithuania

2007: Venezuela announced on Saturday that it has paid off its remaining
debts to both the IMF and World Bank and is to cut ties to the two
institutions, which the Venezuelan government accuses of spreading poverty
and economic ills in Latin America.
Finance Minister Rodrigo Cabezas told state TV of the payments saying, "My
dear sirs at the World Bank, sirs at the International Monetary Fund --
goodbye to you. Venezuela is free ... and sovereign."

http://www.shortnews.com/start.cfm?id=61836

http://www.bloomberg.com/apps/news?pid=20601086&refer=latin_america&sid=awr5d6zntU.Q

moralas: jei valstybe turtinga - ji gali isgyventi savarankiskai (Venesuela,
Kinija). Oj dreba dreba JAV kad tik kinai nesukurtu vidines rinkos ir
dvisaliu sutarciu - ziuuuu gal net teks vardan ramybes nauja rezervines
valiutos pyraga dalintis?

Jeigu valstybe ubagai (kaip mes) - ji is pradziu praranda ekonomini
savarankiskuma (ES direktyvos ir valiuta), o veliau ir identiteta (ilgainiui
istirpsta ES), kitu gi atveju islaikomas identitetas, bet prarandama
ekonomine gerove (ES issiskaido ir palieka mus su buvusiomis ES eksporto
rinkomis ir be vidines rinkos - nes tai siandien niekam neidomu).

ligsioliniai ivykiai rodo, kad musu atveju labai tiketina, jog bus prarasti
visi trys elementai (savarankiskumas & tautinis identitetas - is ES savo
noru mes neisstosime/niekas neismes,  ir ekonomine gerove - skolos skolos is
bet kur>TVF skolos>kranelis prisukamas>>gresia valstybes nemokumas, tad
klausome atidziai, ka gi TVF mums pasakys. O jie, net neabejoju, pasiulys
''perspektyvius'' mainus: mums 0.5% jiems patiems kainuojancia valiuta, o
mes jiems 4% SDR ekvivalenta ir bent -60% nuo ismoku milijonui pensininku,
nemaza NT mokesti, ir t.t. ir pan > dar veliau nesugebant grazinti skolu
tektu pagaliau paleisti lita - o tuomet apie vidine rinka jau galesime
pamirsti ilgam. keliems desimtmeciams.

Milzinisku skolu grazinti bus neimanoma - pramones ner, eksportas priklauso
isimtinai nuo pirkeju Vakaruose (kurie sedi be santaupu su paskolomis ant
kaklu) ir Rusijoje (ant kuriu mes vis dar keiksimes, todel jie irgi mus sius
ant triju raidziu), vidines rinkos ner (mokesciai isauge, pensijos
nukritusios ziauriai), mazo pajegumo atominiu ner (dar vis planuojama). As
toki scenariju pavadinciau tautos genocidu.

Dvi valstybes su panasiu BVP siandien - du skirtingi vystymosi scenarijai
netolimoje ateityje.