Tema: Re: Lietuva - Ubagu krastas
Autorius: Alvidon
Data: 2009-11-03 15:42:35
Nepaklausiau todėl, kad man visai nerūpi nei tos kainos, nei jų
santykis su aplinkiniais kraštais. Aš karvių neauginu ir nesiruošiu
auginti. Kiekvienas turi užsiimti savo darbu. Jei kažkam patinka
pardavinėti pieną pigiai - jų reikalas, visgi demokratija. Aš pvz.
gi nereikalauju, kad valstybė man pateiktų ant lėkštutės darbą
pagal specialybę (fizikas), pats keleta sykių keičiau veiklą, ir
turiu pilną moralinę teisę reikalauti to ir iš visų kitų. Netinka pieno
kainos - užsiimk kitkuo, demokratija.