Tema: Re: Cia tikrasis Alvidon Siaubas
Autorius: Alvidon
Data: 2009-11-06 22:44:31
Tadu: o kodėl abc ne ežiukas ?
Šiaip tiesa sakant užknisa tas pastovus sovietinių štampų kartojimas
"JAV finansavo Hitlerį, nes jai reikėjo karo, kad išbrist iš krizės".
Ir kad bent kas susimastytų a kaip ti vis dėlto su tuo išbridimu per karą.
Prispausdys pinigų finansuoti kariniams užsakymams - a tai kas trukdo
prispausdyt autobanų tiesimui, piramidžių statybai/bilekam ?
Nekalbant jau apie tai, kad jei JAV norėjo karo, tai Japonija kur kas
tinkamesnis kandidatas (ir labiau norintis kariaut su JAV ir arčiau).
Ar JAV jau tiek protingi, kad sukvailėjo ir nutarė kariaut dviem
frontais ?