Tema: Re: Lietuva - Ubagu krastas
Autorius: abc
Data: 2009-11-03 00:06:38
Alvidon, Tu bent i linkus ziuri, kliedesiuk Tu?
visa, ka surasiau - faktai. negali paneigti, tai ir nuspalvini sau
patinkancia spalva.

o turtinga valstybe Venezuela, kaip ir daugeli kitu lotynu, nustekeno
jankiai. Panasiai kaip komunistai - Lietuva. Kazkam gi reikia bandyti
prikelti tauta. Chavezui kol kas neblogai sekasi - turint omenyje dvejus
pasikesinimus i jo gyvybe ir viena kariuomenes maishta (jankiai pagalius i
ratus kaisho).

P.S. Jankiai - tie patys, kurie pigiai nusipirko Panamos kanala
P.P.S. taigi, kaip matai cegevarsciku kraujas nenuejo veltui.