Tema: Re: Lietuva - Ubagu krastas
Autorius: BishopaZ
Data: 2009-10-23 14:01:33
tu ish menulio ishkrites ar shiaip ufonautas ?

pvz nashlaitis kai sueina pilnametyste gauna vienakrtine ishmoka 5 000-10
000 lt (nezinau tikslios sumos). Ir viskas toliau valstybe jam duoda spyga
taukuota, nebent noretu mokintis univere tai valstybe dengtu puse sumos. Jei
zmogus neturi abieju tevu ish kur jis kita puse gaus ?

Koki jis dabar gali dirbt 18 metu budamas bemokslis? valytojo, kasininko ar
samdomo juodadarbio. Welcome tu skurdas.

Kiek laiko jam tos vienkartines sumos uzteks ir ka tokie asmenys dabar
veikia lietuvoje ? darbo gaut be shansu, artimuju ner. Vienintele
alternatyva pagauti ka nors ish tarkim alvidon gimines ir apiplesht. Ir beje
labai daznai taip ir buna. Welcome to reality...