Tema: Re: Lietuva - Ubagu krastas
Autorius: Alvidon
Data: 2009-11-02 15:37:49
Vakar/užvakar kaip tik plepėjau su žmogum, gerai žinančiu Lietuvos
pieno perdirbimo sritį. Eksportas į vakarus ėmė atsigauti, vidaus
rinkoj esminių pakitimų išvis nelabai buvo (neskaitant kritusių kainų
dėl eksporto sumažėjimo (konkurencija) bei augančių išlaidų dėl didėjančių
supirkimo kainų). Į ateitį žvelgia visai optimistiškai. Šiaip jau virš pusės
šios srities produkcijos yra eksportuojama (maždaug po lygiai Rusijon,
ES'an ir į kitas šalis (visokie ti indusai/arabai)). Jo požiūriu didžiausia
problema - dar neišmokę normaliai ūkininkauti lietuvių fermeriai, tobiš
galėtų ta Lietuvėlė ir daugiau karvių augint, pigiau, efektyviau, tadu ir tos
pramonės produkcija vis didesnį užsienio rinkų gabaliuką atsiriektų.
Nu ir mums visiems per mokesčius ir darbo vietas geriau būtų.
Čia šiaip - vienas atsitiktinis pvz., pastebėtas besisvečiuojant provincijoj.
(visai man naujiena buvo - pasirodo Lietuvos klimatas ir pan. labai tinkamas
karvių auginimui).