Tema: Re: Lietuva - Ubagu krastas
Autorius: Makauskas Vidas
Data: 2009-10-26 09:56:02
> Skubiai man paaiškini, kaip invalidams "nepriklauso pagal veikiancius
> istatymus jokios ismokos/pasalpos". Analogiškai su našlaičiais.
> Kas link valytojų ir bibliotekininkių, tai susikišk į subinę tokį skurdo
> ribos apibrėžimą, kai žmonės "po ta riba" kasmet važinėja atstogoms
> į visokias keliones po užusienius (taip, autobusais ir pigiausias, ale
> važinėja).

Prie mano namo statybos 2 menesius dirbo murininkas. Uz viso namo mura gavo 2400 litu. Is sio skaiciaus 600 litu atiteko jo "menedzeriui". Buvo uzsuke tinkuotojai ir prasesi darbo. Minejo, kad labai lygiai ismurytos sienos. Tai reiskai, kad murininkas tikras profesionalas kaip ir turi buti, bet pats susirasti darbo negali. Iki pensijos dar 5 metai. Skauda sanariai, o ziemai darbo nera. Jeigu as tureciau tokias pajamas tai tikrai kaip gyvulys negyvenciau, o eiciau vogti ar naktimis, tokiems kaip "Alvidon", smegenis taskyti. Tam yra visos salygos - kalejimuose tau garantuota pastoge, siluma ir maistas.