Tema: Re: Lietuva - Ubagu krastas
Autorius: Kestutis
Data: 2009-11-04 09:53:49
Nemanau kad jusu minimas "tulas fricas" is viso zino Lietuva,
o juo labiau ekonomines salygas Lietuvoje.

Tokias zemas kainas palaiko tupi Lietuvos verslininkai/perdirbejai
"tupai" tikedami, kad lupikavimu greiciau pralobs.
Is tiesu jie letina progresa, nes mazeja ir mazeja ir mazeja parduodanciu
piena...

"BishopaZ" <bishopaz@centras.lt>
> ..tulas fricas ukininkas gauna zenkliai didesne parama ish es uz viena
> zalmarge, negu tulas lietuviu fermeris...
> ir netgi tada  tulas fricas piena perdirbejams parduoda brangiau ...

p.s.
tas pats su Kubiliaus tupa viltimi pataisyti padeti lupikaujant
mokesciais...